14 Aralık 2012 Cuma

Portakallı İrmik Tatlısı


Günaydın.. Haftanın en sevdiğim günü Cuma'dan herkese sevgiler..Evet tahmin ettiğiniz gibi ben tam bir irmik severim:) Bu tatlıyı dün akşam yemege gelen misafirlerim için hazırlamıstım,o kadar işin arasında fotografını çekmeyi tabiki unutmadım :)

İşte bu lezzetli tarif için malzemeler


-1su bardagı irmik
-1litre süt
-1su bardagı şeker
-1 paket vanilin
-1 portakal ve 1 limon kabugu rendesi

Bütün bu malzemeleri tencerede karıştırarark kaynayana kadar orta ateşte pişiriyoruz. Kaynadıktan sonra kısık ateşete beş dakika daha pişirip borcama döküyoruz. Buzdolabında soğuyana kadar beklettikten sonra servis yapabilirsiniz. Ben üzerini çikolata sosu,hndistan cevizi ve narla süsledim. Süsleme işi herzaman oldugu gibi, herkesin hayalgücüne kalmış.
Bu tatlı kadar tatlı bir haftasonu geçirmenizi diliyorum..Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için çok değerli:)