7 Aralık 2012 Cuma

Çikolatalı Turta



 Haftanın son günü  ve benim de en sevdiğim gün olan cuma günündeyiz. Haftasonlarını hep sevmişimdir ama bu haftasonunun benim için anlamı daha büyük :) tam 21 gündür görmediğim eşime kavuşuyorum pazar günü :) Bu yüzden çok mutluyum.. Gelelim bugunkü tarifimize.. Çikolatalı turta. Yapımı kolay, yemesi daha da kolay :)
Malzemeler:

-125 gr yumuşak margarin
-3 adet yumurta
-1 su bardağı toz şeker
-yarım su bardağı süt
-1,5 su bardağı un
-1 paket kabartma tozu
-yarım paket kakao
-bitter çikolata (damla çikolata daha güzel olur varsa)

Yapılışı: Yumuşak margarini şeker ve yumurtayla güzelce çırpıyoruz. Süt ve kakaoyu da ekleyip karıştırmaya devam ediyoruz.Ununu ve kabartma tozunu da ekleyip iyice çırptıktan sonra kelepçeli tepsiye döküyoruz. Önceden 180 derecede ısıtılmıs fırında pişiriyoruz. Bne pişip pişmediğini anlamak için kürdan batırıyorum siz de böyle yapabilirsiniz. Üzerini süslemeye gerek görmedim cünkü bu haliyle de çok güzel. Eğer turtanızın ıslak gözükmesini isterseniz çırpma aşamasında içine bitter çikolata kırıkları da ekleyebilirsiniz.

Afiyet olsun!! Mutlu haftasonları!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için çok değerli:)