24 Ekim 2013 Perşembe

Bebek Battaniye

Herkese güzel günler.. Kuzumuza kavusmamiza çok az bir zaman kaldı. Artık 36. Haftamiz içindeyiz.. Tabi, günler geçtikçe hem heyecan hem stres aynı anda yaşanıyor. Karnım büyüdükçe kendimi ters çevrilmiş tosbaga gibi hissediyorum, eşimin yardımı olmadan yattığım yerden imkani yok kalkamiyorum. Uykusuz geceler şimdiden basladi, bacaklarımı nereye koyacağımı resmen şaşırıyorum. Dogum nasıl olacak, bebeğim kucağıma alabilecek miyim, sağlıklı mi, doğduktan sonra ona nasıl bakicam.. kafamda bir sürü soru işareti.... Ama eminim ki, onu kucağıma alınca tüm bu günleri gülümseyerek hatirlicam..
  Ve şunu da anladım ki, hani bir laf var ya, bir insana en iyi annesi bakar diye, bu dogru, canim annem, ben yemek yiyemiyorum diye kac gece ac yattigini biliyorum..ama evlenene kadar.. Evlendikten sonra, bir insana en iyi eşi bakarmış.. Yemedi yedirdi diye bişey varsa, bu benim eşim için geçerli..  Bana yaptigi buyuk fedakarlıklar için Allah ondan binlerce kez razı olsun ve başımdan eksik etmesin inşallah...
 Gelelim battaniyemize.. Tam bir örgü delisi olmama rağmen, bebekte örgü çok basit duruyor gibime geliyor, sevmiyorum.. Çoook çok begenmeliyim bebeğine örgü kıyafet giydirmem için.. Bu battaniye de kendim ordum, desenini çok beğenerek yaptım.. Isteyen olursa yapımını da anlatırım.
  Kendinize çok iyi bakın, herkese mutlu günler...

8 yorum:

  1. Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin. Battaniye çok güzel örülmüş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım yaa.Maşallah ne kadar güzel olmuş öyle.Bak benim de böyle marifetlerim yok işte.Örmesine örerim de illaki yanımda bilen birileriyle yapıcam.durmadan göstercem sorcam filan:) Annem bu huyuma deli olurdu:).hadi bakalım doğumada az kalmış.İnşallah sağlıkla sıhhatle bebeğini kucağına alırsın.Evet aldıktan sonra da bu zor günleri gülerek anımsarsın.Gerçekten eşin konusunda çok şanslısın.Rabbim her daim sizi mutlu etsin inşallh.Allaha emanet ol.sevgi ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şulecim senin mutfaktaki marifetlerin yeter :) çok tesekkür ederim canım, hem güzel yorumun için hem de güzel dileklerin için... sevgilerimle..

      Sil
  3. Elinize sağlık.Rabbim sıhhatle yavrunuzu kucağınıza almayı nasip etsin.66.Takipçinizim bloğuma yaptığınız ziyarete ve güzel yorumunuza çok teşekkür ederim sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Sema hanım çok tesekkür ederim.. Hoşgeldiniz :)

      Sil
  4. çok güzel nasıl yapıldığını anlatırsanız çok sevinirim 1.5 yaşındaki kızım için örmek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki anlatirim, en kisa zamanda :) sevgiler...

      Sil

Fikirleriniz benim için çok değerli:)