22 Ocak 2013 Salı

Kaçmış bir çoraptan neler yapılabilir :)



   Bu tatlı bebeğin bir benzerini dün yetenekperisinde gördüm ve o kadar hoşuma gittiki. Ufak çapta bir araştırmanın ardından nasıl yapıldıgını buldum ve hemen yapmaya karar verdim. Bu aralar hem iş olarak çok yoğunum malum karne telaşı, hem de el işi olarak çok yogunum çünkü eşimin sitemleri sonunda eşime bir hırka başladım:) İçine sevgimi de katarak ördüğüm için midir nedir bitmek bilmedi :) Bu yogunlugun içinde bana hem pratik hem de kafamı dagıtacak bişeyler yapmam gerekiyordu ve bu bebekler benim için tam bir eğlence oldu. Yapmak isterseniz internette nasıl yapıldıgı mevcut,yok illa sen anlat derseniz de seve seve :)
Meğer kaçmış, delinmiş, komidinde atılacağı günü bekleyen ne çok çorabım varmış, hepsi bebek olacak :))



13 yorum:

  1. ellerine sağlık çok şirin parmak uygulamakda çok kolay bunlara denemelisin ben de çok eğlenmiştim yaparken:))
    bakmak istersen link bırakıyorum:)
    http://orgucantam.blogspot.com/2011/02/o-biiiiiiiiirrrr-coraaaappppp.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hatice hanım :) parmaklısını da en kısa zamanda denicem :)
      sevgilerle..

      Sil
  2. tam benim kızlara göre olmuş.ben de vakit bulabilirsem yaparım inşallah.mevlid kandilinizi kutlarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem küçük kızlara göre hem de içinde hala küçük kız olanlara göre :) çok teşekkür ederim şule hanım.. ben de sizin mevlid kandilinizi kutluyorum. Allah hepimizin dualarını kabul eder inşallah bu gece..
      Sevgilerle..

      Sil
    2. bu arada kırmızı yelegin nasıl yapıldıgını sormussunuz, dilim döndügünce anlatmaya çalıştım, bakabilirsiniz :)

      Sil
  3. çok sevimli:) ben de 10 marifette birinden görmüştüm:) çok hoş ellerinize sağlık:)
    aslievievi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler aslıhan :) ben de bi baskasından görüp yapmıştım, japonca bi site var, ordan bakarak yaptım. başka bebekler de var, devamı gelecek :)

      Sil
  4. çok güzel olmuş keşke yapılışınıda verseydin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili büşra, tabiki yapılışını da verebilirim. bir sonraki bebekte :)
      sevgilerle..

      Sil
  5. nasıl yapıldğını siz verebilir misiniz? verebilirseniz çok mutlu olucağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili adsız.. tabiki verebilirim. yalnız su eğitimlerden fırsat bulup da bebek yapabilirsem :)
      izlemede kal lütfen :)

      Sil
  6. çok şirin olmuş çokta güzel olmuş ama keşke asıl yapıldığınıda verseydiiz

    YanıtlaSil
  7. hiii çok tatlı olmuş ki bu denemem lazım:) sevgiler

    YanıtlaSil

Fikirleriniz benim için çok değerli:)