14 Aralık 2012 Cuma

Amigurumi Bebek Battaniyesi

   






     Amigurumiye çok fena takılmış durumdayım şu sıralar. Eşim henüz neler yapmaya çalıştıgımı anlamasa da,gayretle devam ediyorum kendimi geliştirmeye. Çok zor gibi görünen ama aslında çok kolay bir teknik amigurumi.Aşırı derece sabır ve dikkat istediğini de belirtmeden geçemeyeceğim. Nette şu sıralar çok sık arattığım için,çok değişik örneklerle karşılaşıyorum.Bu sevimli şeyleri de buradan  buldum.
Benim amacım değişik oyuncaklar yapmak. Meslek meselesi,oyuncaklar hep ilgi alanımdır. Belki kendimi biraz daha geliştirdikten sonra böyle bir çalışma da yapabilirim. Şimdiden ,yapacak olanlara kolay gelsin..

1 yorum:

  1. çok şirinmiş:)

    ziyaret ve yorum için teşekkürler canım bebek bir blog sanırım:) hoşgeldiniz aramıza rast gitsin sevgiler.

    YanıtlaSil

Fikirleriniz benim için çok değerli:)