2 Haziran 2013 Pazar

Kolay Krep Tarifi

      Malum bugun pazar, herkes bütün marifetlerini konusturmustur sabah kahvaltısında :)  Benim eşim de krep isteyince kıramadım ve yaptım.Eskiden adı akıtma olan bu tarifin adı artık krep :) gittikçe sosyetikleşiyoruz :) Lezzeti gerçekten harika ve tutturmamanıza imkan yok.. Bu tarifle 8 tane krep çıkıyor.
Mutlu pazarlar....

-2 yumurta
-2 yemek kaşıgı zeytinyagı
-yarım bardak su
-2 su baragı süt
-2 tatlı kaşığı tuz
-1,5 su bardagı un

 Öncelikle sıvı malzemelerin hepsini karısıtıryoruz unu ekleyip güzelce çırpıyoruz. Krep tavanız varsa işiniz kolay ama benim yok :) Teflon tavayı alıyoruz  ve her krep döküşümüzden önce tavaya çok az margarin koyuyoruz. Klasik kepçeden bir parmak kadar daha az alıp tavaya döküyoruz. Altlı üstlü pişiriyoruz.. Kreplerimiz hazır...  Yanına herşey yakısıyor, tatlı tuzlu ne isterseniz.. Afiyet olsun..

Dip Not: Çilek reçeliyle denemenizi tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için çok değerli:)