31 Mayıs 2013 Cuma

Kedili Kapı Tutacağı

     Haftanın en güzel gününden herkese kocaman bir merhaba.. Gerçi uzuun zamandır haftanın sonuymuş, başıymış, ortasıymış, benim için pek fark etmiyor, çünkü raporlu oldugumdan okula gidemiyorum.. Malum ev telası ,yerleşme falan derken burayı da epey ihmal ettim, farkındayım... Ama hemen hergün girdim ve becerikli arkadaslarımın neler yaptıgını hergün izledim :)

      Gelelim benim maharetli ellerime :)  Eger sizin de açık durmayıp, siz açıp gittikten sonra arkanızdan gıcırtıyla kapanan, sinir bozan bir kapınız varsa, bu iş tam size göre.. Fikir benim değil, ,nternette gezinirken bulmusum ve yapılacaklar lisytesine eklemişim, ama uzun zaman önce oldugundan hangi siteden aldıgımı hatırlamıyorum.

     İlk yaptıgımda agzı gözü yoktu fakat o haliyle bana şeytanı andırdı :) geceleri falan baya korkunç oluyodu:)  sevimsizdi kısacası. Sonra keçeden agız burun kesip silikon tabanmcasıyla yapıstırdım. Kedi için ise kediye benzer iki simetrik parça kesip makinada etrafını gectim.
Ben içine kum doldurmustum.( Kafa kısmına kadar) Kafasında ise elyaf var. Kumasınız ince olursa kum, toz seklinde dökülüp evi kirletiyor. Sonra yapıp bana kızmayın :) Bu nedenle içine su şişesine su doldurup koyabilirsiniz.
 
 Herkese mutlu haftasonları diliyorum,
sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için çok değerli:)