25 Nisan 2013 Perşembe

Uzuuun Bir Aradan Sonra...

       Herkese güzel günler diliyorum.. Yaklaşık olarak bir aydır bloguma yeni kayıt girmemişim.. Ama tabiki haklı nedenlerim vardı :) Bu nedenlerden birincisi, eşimin işi nedeniyle yaşadığımız şehirden taşınmış olmamız, yani aslında tam olarak taşınamadık çünkü ev bulamadık, hala ev arayışlarındayız. Evimi, eşyalarımı o kadar özledim ki.. Yemek yapmayı hatta temizlik yapmayı bile çok özledim :) Meğer evin içinde terliklerle gezebilmek ne büyük bir rahatlıkmış :( buzdolabını istediginiz zaman açıp da içinden bişeyler alabilmek..  ooof of :) yurtta kaldıgım günlerime geri döndüm bugünlerde :) Her ne kadar şu an bi otel odasına sıkışmış olsak da, dikiş makinem, şişlerim,tığlarım ve iplerim yanımda.. Üretmeye tam gaz devam ediyorum.. Annncaaaakkkkk gel gelelim bunları sizinle paylaşamıyorum.. Çünkü fotograf makinasını alıp bağlantı kablosunu unutmuş bulunmaktayım :(
   Tüm bu süreçler yaşanırken hayatımızda güzel şeyler de oluyor Allah'a şükürler olsun.. Bu süreçte beni yalnız bırakmayıp, mailerle ve yorumlarla beni merak edip hatrımı soran, başta sevgili Şule olmak üzere, bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.. Allah'a şükür gayet iyiyim..
   Gelelim bugunlerde neler yaptıgıma. Şu sıralar bebek battaniyesi yapımındayım.. İnternetten birkaç örnek bulup eşimle  bir tanesini seçtik.. Modeller aşagıda, bakalım siz hangisini begeneceksiniz?
  Benim yaptıgım papatyalı köpekli olan.. Biraz ortaya çıktıgında onu da burdan paylaşıcam..

   


Hepinize kucak dolu sevgiler...

6 yorum:

  1. ayy canımm yaa güzel haberlerini duyduğuma sevindim.İnşallah çabucak atlatırsın bu günlerini.Biran önce rahat edersin inşallah.Hepsi de birbirinden güzeller.Senin elinden çıkacağı için de ayrı bir güzel olur bence.sevgi ve muhabbetlerimle.allah emanet ol.

    YanıtlaSil
  2. güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim şulecim.. sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. haha bebe mi geliyor sorusuna öyle bir cevap vermişsinki tam anlayamadım bunu evet olarak mı algılasaaaakkkk yoksa denemelerdeyiz olarak mı haha :) Hadi hayırlısı diyelim o zaman her ikisinede :)
    ikinci olarak da ayyyy tam taşınamamanıza çok üzüldüm bak şimdi yurt günlerimi haırlattın bana da ayyyy evet buzdolabını özlemişsindirrrrrr yemek yapmayı seni iyi anlıyorum ben de çok taşındım :) İnşallah yakın zamanda bulursun be güzelim geçecektir hepsi meraklanma emi :) Ördüğün battaniyeye de bayıldım bu arada hadi bakalım bağlantı kablonu bulunca yani evine taşındığında eklersin belkide bitmiş olur battaniye öyle görürüz :) Kolay gelsin sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sonradan ben de okudum da her yöne çekilebilecek bi cevap vermişim gerçekten :) yani i terslik olmazsa geliyor demek istemişim sanırım :)
      ben de tam yurt günlerime geri döndüm, yemek yemek için aşagı inmek ne büyük bi eziyet :(
      ankara iyi hoş da,keşke evim de olaydı :)

      Sil

Fikirleriniz benim için çok değerli:)