8 Mart 2013 Cuma

Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun!

Kadınlarımız erkeklerden daha çok aydın, daha çok verimli, daha fazla bilgili olmaya mecburdurlar.

                                                                                                   Mustafa Kemal ATATÜRK


  Şu ikinci fotograf aynı benim annemi anlatıyor diye ekledim  çok hosuma gitti :) Ben onun kadar pratik değilim henüz, sanırım bu yıllarla olusan bir kabiliyet.. Bu vesileyle annemin de kadınlar günün kutluyorum:) Dilerim artık kadınlar günü,  eşleri tarafından döverek ve eziyetle öldürülen kadınları anma günü olmaktan çıkar.. Medeni bir ülke olarak her kadınlar gününü anma günü olarak değil de, EMEKÇİ KADINLARIN BAYRAMI OLARAK KUTLARIZ..

 TÜM BLOG ARKADASLARIMIN KADINLAR GÜNÜNÜ KUTLARIM.. EŞLERİNİZ VE YAVRULARINIZLA NİCE YILLARA...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için çok değerli:)